ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری جشنواره فناوری اطلاعات دانش آموزان

| دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین جشنواره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش شهر تهران در دو سطح استانی و کشوری برای دانش آموزان و فرهنگیان از مردادماه 91 برگزار می‌شود.

محمود حسینی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این جشنواره نخستین بار به شکل متمرکز درسه بخش نمایشگاه دستاوردها و نوآوریهای دانش آموزان و فرهنگیان، کارگاه های آموزشی و مسابقات هفتگانه برگزار می شود.

به گفته وی، هدف از برگزاری این جشنواره، نمایشگاه و مسابقه، تجمیع تمامی فعالیتهای فناوری دانش آموزان، ترویج و ارتقای فرهنگ استفاده از ابزار تکنولوژی، فراهم آوردن فرصت مناسب برای رقابت، ایجاد انگیزه برای کسب مهارت و استفاده از تکنولوژیهای نوین در مدارس است.

حسینی در توضیح بخش نمایشگاهی و مسابقه جشنواره گفت: بخش نمایشگاهی این جشنواره شامل 11 عنوان است که روی سایت جشنواره توضیحات آن داده شده است. همچنین در بخش مسابقه دانش آموزان می توانند در بخش های هوشمند سازی مدارس، دستاوردهای دانش آموزان و فرهنگیان و دولت الکترونیک، ساخت بازیهای آموزشی، مسابقات ربوتیک، ربوکاپ، ایروکاپ،هنر دیجیتال، هوشمندسازی مدارس شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که دانش آموزان و فرهنگیان برای ثبت نام به منظور شرکت در این جشنواره می توانند به سایت جشنواره به نشانی www.festival.hoomad.ir مراجعه کنند.

به گفته وی، برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره در مرداد ماه معرفی شده و برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا می کنند. اختتامیه مرحله کشوری نیز در تاریخ دوم و سوم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

  • ۹۱/۰۳/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">