ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دوره‌های آموزشی مدیران مراکز رشد علم و فناوری با شرکت مدیران این مراکز در سراسر کشور توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز رشد رویش جهاد دانشگاهی سوم و چهارم خرداد در مجتمع علمی و تحقیقاتی عصر انقلاب شهریار برگزار می‌شود.
روابط عمومی مرکز رشد رویش جهاد دانشگاهی روز سه‌شنبه با ارسال نمابری به حوزه آی تی ایرنا اعلام کرد، "کیوان اصغری" مدیر پروژه آموزش طرح ‪ InfoDev‬با اعلام این خبر بر اجرای طرح ارتقای خدمات مراکز رشد تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: طرح ارتقای خدمات مراکز رشد گامی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی‌خدمات مراکز رشد فناوری کشور است که بطور مشترک توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش) و همچنین پارک علم و فناوری یزد انجام می‌شود.
وی افزود: این طرح با استفاده از منابع داخلی سازمان‌های مجری، حمایت های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شورای عالی اطلاع‌رسانی و برنامه ‪ InfoDev‬بانک جهانی انجام می‌شود.
اصغری، هدف اصلی این طرح را بهبود ارائه سرویس‌های مراکز رشد برای توسعه کارآفرینی و رسیدن به اقتصاد دانایی محور و ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد.
وی گفت: مراکز رشد به عنوان سازمانهای پیشگام در امر توسعه و ترویج کارآفرینی و نیز تسهیل و تسریع در راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک در سطح دانشگاه‌ها، سازمانهای دولتی و غیر دولتی، موسسات و دیگر نهادها در گستره ملی و منطقه‌ای نقش موثری را ایفا می‌کنند و برگزاری این دوره‌ها در راستای تقویت و توانمندسازی هر چه بیشتر این مراکز است.
مدیر آموزشی طرح ‪ InfoDev‬بانک جهانی با بیان اینکه بیش از نیم دهه از راه‌اندازی و تاسیس پارک‌ها و مراکز رشد در کشورمان می‌گذرد، اظهار داشت:

در این دوره‌ها "تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در مراکز رشد" و "قوانین تجارت و حقوق مادی و معنوی طرح‌ها و ایده‌ها" ارائه خواهند شد.
حامیان این برنامه آموزشی اداره کل پارک‌ها مراکز رشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شورای عالی اطلاع رسانی و برنامه ‪ InfoDev‬بانک جهانی است.

  • ۸۵/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">