ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری سمینار سراسری حقوق ICT

| سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برگزاری سمینار سراسری حقوق ICT در سال جاری توسط این وزارتخانه خبرداد و گفت: حضور جامعه دانشگاهی در این سمینار نشان از تعامل بین صنعت و دانشگاه خواهد بود.

دکتر صمدمومن بالله، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برنامه‌‏ریزی‌‏های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درخصوص سال 86 اظهارداشت: اصل 44 قانون اساسی در سال جاری به معنای کامل از سوی وزارت خانه دنبال خواهد شد؛ به طوری که هم اکنون آئین نامه‌‏ها و مراحل مختلف آن در حال تدوین است.

وی، افزود: با پذیرش دستورالعمل‌‏ها توسط سازمان خصوصی سازی کلیه شرکت‌‏های وزارت ارتباطات وارد بورس خواهد شد.

دکتر مومن بالله، از تلاش پست برای ورود اپراتور جدید به این عرصه خبرداد و گفت: حضور اپراتور دوم پست، فعالیت‌‏های شرکت پست را پر رونق‌‏تر خواهد کرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر این‌‏که در سال جاری پست بانک را در سراسر کشور توسعه می دهیم، یادآورشد: 2 هزار روستا به دفاتر ICT روستایی مجهز هستند که خدمات پست بانک نیز در آنها ارائه می‌‏شود.

دکتر مومن بالله، با بیان این‌‏که به نظارت بیشتر بر اپراتورها خواهیم پرداخت، خاطرنشان کرد: به این ترتیب می‌‏توانیم خدمات بیشتری را در مدت زمان کمتری در اختیار مردم قرار دهیم.

وی، ادامه داد: ارتباط با جوامع علمی و نیز تعامل با نمایندگان مردم از جمله اهداف وزارت خانه ICT در سال جاری خواهد بود.

دکتر مومن بالله، با اشاره به تبدیل شدن شرکت زیرساخت به سازمان ارتباطات زیر ساخت، گفت: سازمان زیرساخت سومین سازمان مجموعه وزارت ارتباطات خواهد بود.

  • ۸۶/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">