ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت و حساسیت کار اطلاع رسانی و خبر، گفت: از فعالان و تلاشگران عرصه خبر می خواهم از خبرسازی (تولید خبرهای بی‌پایه و اساس) پرهیز کنند چرا که در سطح جامعه خبرهای موثر فراوانی وجود دارد.

"رضا تقی پور" در مراسم افطاری که شنبه شب با حضور مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و خبرنگاران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب که فضای جامعه نیاز به وحدت و همدلی دارد، افزود: از فعالان عرصه خبر تقاضا دارم تا با تشخیص صحیح و آگاهانه اخبار درست از نادرست، دولتمردان را در مسیر ایجاد وحدت و همدلی یاری کنند.

وی تاکید کرد: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به طور ماهیتی یک حوزه تخصصی و از جنس اطلاع رسانی و رسانه است و خوشبختانه فعالان این بخش در اکثر موارد با انجام رسالت اصلی خود، یاری‌گر ما در انجام وظایف و مأموریت های این بخش هستند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نگاهی به سیر حوداث تاریخی دوران 32 ساله بعد از پیروزی انقلاب، نشان می دهد که عظمت این جریان، تغییرات گسترده‌ای را در منطقه ایجاد کرده است.

تقی پور افزود: محور اصلی در نشان دادن این عظمت در سطح جهان، بحث خبر و اطلاع رسانی دقیق و درست است.

وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز نماد این اطلاع رسانی را در هیبت شهدای خبرنگار داشتیم که به درستی پیام این انقلاب را به گوشش جهانیان رسانند به طوری که دنیا در مقابل این عظمت سر تعظیم فرود آورد.

  • ۸۹/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">