ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خبرگزاری فارس: دستاوردهای 30 ساله‌ جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌ ICT از 11 تا 15 بهمن‌ماه سال جاری در نمایشگاه ITEX 2009 در جزیره‌ کیش به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش فارس، در ‌نشست خبری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (itex) در کیش اعلام شد‌؛ دست‌اندرکاران این نمایشگاه سی‌امین سال بزرگداشت پیروزی انقلاب فرصتی طلایی است تا دستاوردهای حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در بخش دولتی و خصوصی مورد بررسی قرار گرفته و از داشته‌های مثبت خود به عنوان زیر ساختی برای پیشرفت در این موضوع استفاده شود.

در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان در بخش‌های دولت الکترونیکی، صنایع مخابرات، اینترنت، تلفن همراه، رایانه در بخش نرم افزار و سخت‌افزار حضور خواهند داشت.

مجید محمدخانی رییس ستاد برگزاری جشنواره در این نشست خبری اظهارداشت: کیش به دلیل دارا بودن زیرساخت‌های نمایشگاهی جایگاه مناسبی برای برگزاری نمایشگاه محسوب می‌شود و از خروج ارز از کشور نیز به میزان زیادی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: هفت شرکت از کره 33 شرکت از چین و شرکت‌هایی از تایوان و امارات در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

  • ۸۷/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">