ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری همایش رصد وضعیت تجارت الکترونیکی

| جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

پنجمین همایش ملی تجارت الکترونیکی با شعار "تجارت الکترونیکی در خدمت تحول اقتصادی" 3 و 4 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

جعفر محمودی - رییس مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی -‌ در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: این همایش سالی یک بار وضعیت تجارت الکترونیکی در کشور را رصد می‌کند تا از آن چه که انجام شده گزارش ملی تهیه و نقاط ضعف و مسیر سال آینده را پیدا کند.

وی با تاکید بر این که هدف این همایش اصلا تحقیقاتی و علمی نبوده بلکه صحبت پیرامون پروژه‌ها و اقدامات اجرایی است که دولت باید انجام می‌داده است ادامه داد:‌ این همایش بین ارگان‌هایی که در برنامه‌ی جامع تجارت الکترونیکی عهده‌دار انجام پروژه‌های تجارت الکترونیکی هستند تقسیم می‌شود.

او گفت: بنابراین مدعوین ارگان‌هایی هستند که در برنامه‌ی جامع تجارت الکترونیکی عهده‌دار انجام پروژه هستند و چون تعداد زیادی را شامل می‌شوند تمرکز روی ارگان‌های اصلی خواهد بود.

وی افزود: در این همایش به درک وضعیت تجارت الکترونیکی حال حاضر کشور می‌رسیم و برش سال آینده را از روی برنامه‌ی چهارم توسعه مشخص می‌کنیم. همچنین قصد داریم به دلیل ارتباط نزدیک با کشور کره و از آنجا که مرکز تجارت الکترونیکی خود را معادل KIEC کره می‌دانیم از رییس KIEC دعوت خواهد شد تا تجربیات خود را در این همایش به ما انتقال دهد.

  • ۸۷/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">