ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری همایش "پرداخت ایران" لغو شد

| دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

قبلا گفته شده بود که این رویداد براساس یک برنامه پیچیده نفوذ و جاسوسی از ماه ها قبل توسط شرکت تراپین و برخی عوامل داخلی طراحی شده بود.

به گزارش «نسیم آنلاین» برخی منابع خبری از لغو برگزاری همایش و نمایشگاه "پرداخت ایران" در برج میلاد خبر می دهند.

برهمین اساس پلیس امنیت و اماکن، برگزاری رویداد "پرداخت" ایران توسط شرکت انگلیسی-صهیونیستی  تراپین را لغو کرد.

قبلا گفته شده بود که این رویداد براساس یک برنامه پیچیده نفوذ و جاسوسی از ماه ها قبل توسط شرکت تراپین و برخی عوامل داخلی طراحی شده بود که با روشنگری رسانه ها و احساس مسئولیت مقامات دستگاه های مختلف به سرانجام نرسید.

با این حال طبق اخرین اخبار  عوامل داخلی این جریان، از صبح امروز با پیشنهادات غیر متعارف به سازمانهای مختلف مراکز بانکی و ... درصدد هستند امکان برگزاری چنین رویدادی را فراهم کنند. به نظر می رسد شناسایی افرادی که در حال حاضر به دستگاه های مختلف فشار می آورند می تواند بخشی از پایگاه داخلی این جریان خطرناک را برای دستگاه ها بهتر معرفی کنند.

از طرفی دیگر خبرها حاکی از این است که پس از لغو همایش مذکور، مجموعه تراپین به دنبال این است تا مجری ایرانی این طرح را تغییر داده و مجدد مجوز برگزاری این مراسم را کسب نماید. در این تغییر فاز تراپین نام شرکت هایی از جمله "پارسان" به چشم می خورد.
امید است دستگاه های مسئول اجازه چنین رفتاری را نداده  و از اطلاعات محرمانه کشور صیانت وعوامل نفوذ را شناسایی نموده از اجرای این رویداد شوم جلوگیری نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">