ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری کنفرانس امنیت فضای تبادل اطلاعات

| يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۸۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

اولین کنفرانس تخصصی در حوزه حوادث و آسیب پذیری‌های امنیت فضای تبادل اطلاعات با هدف گسترش دانش فنی و مدیریتی مرتبط با آسیب‌پذیریها و حوادث رایانه‌ای 20 و 21 خردادماه در مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، در این کنفرانس کارگاه های آموزشی سخنرانیها، میزگردها ونمایشگاه تخصصی در حوزه امنیت فضای رایانه‌ای و مقالات تخصصی در سه دسته عادی، گفتارتخصصی و گزارش حوادث ارائه خواهد شد.

این گزارش حاکی است: عناوین مورد بررسی در این کنفرانس در زمینه‌های حوادث رایانه‌ای و سازمان پاسخگویی آن تحلیل انواع حوادث رایانه‌ای و رسیدگی به آنها تحلیل کدهای آسیب رسان و رسیدگی به آنها، ارزیابی مخاطرات و امنیت اطلاعات، برنامه نویسی امن و امنیت نرم افزارها، مدیریت مقابله با پیام‌های ناخواسته الکترونیکی، مدیریت بحران و حوادث رایانه‌ای، تحلیل و برآورد خسارت در حوادث رایانه ای ترمیم در حوادث رایانه‌ای بیمه و حوادث رایانه‌ای و همکاری‌های بین‌المللی در این زمینه خواهد بود.

بنابراین گزارش تاکنون برای این کنفرانس 104 مقاله شامل 58 مقاله عادی، 43 مقاله گفتار تخصصی و 3 مقاله گزارش حوادث دریافت شده که پس از انجام داوری های صورت گرفته 11 مقاله عادی، 16 مقاله گفتار تخصصی و 2 مقاله گزارش حوادث برگزیده شده است همچنین از بین 18 کارگاه آموزشی دریافت شده نیز 8 کارگاه پذیرفته شده است.

کنفرانس حوادث و آسیب‌پذیری‌های امنیت فضای تبادل اطلاعات یک رویداد سالیانه است که مخاطبین آن دانشجویان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران، مدیران فناوری اطلاعات، متخصصین امنیت ICT گروه‌های امنیت اطلاعات مؤسسات، شرکت‌های خصوصی، صنایع فعال، سرمایه‌گذاران و نهادهای سیاستگذاری درحوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات می باشند.

  • ۸۸/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">