ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولین کنفرانس " حوادث و آسیب پذیری های امنیت فضای تبادل اطلاعات " خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، به دنبال اقدام این مرکز در ایجاد مرکز هماهنگی آپا ( آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد حوادث رایانه ای) و راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی همکار با آن مرکز در دانشگاههای مختلف کشور، اولین کنفرانس تخصصی در حوزه حوادث و آسیب پذیری های امنیت فضای تبادل اطلاعات با هدف گسترش دانش فنی و مدیریتی مرتبط با آسیب پذیری ها و حوادث رایانه ای در تاریخ 20 و 21 خرداد ماه سال آینده برگزار می ‌شود.

بنا بر این گزارش، این کنفرانس محملی است برای ایجاد گفتمان بین تمامی افراد ، گروهها و سازمانهایی که به موضوع حوادث و آسیب پذیری های فضای تبادل اطلاعات توجه دارند و بدین ترتیب تعامل ، هماهنگی و همکاری بین آنها تقویت شده و سبب گسترش دانش فنی و مدیریتی مرتبط با پاسخ به حوادث امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطح جامعه می ‌شود.

کنفرانس "حوادث و آسیب پذیری های امنیت فضای تبادل اطلاعات " یک رویداد سالیانه است که مخاطبین آن دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاهها، پژوهشگران، مدیران فناوری اطلاعات، متخصصین امنیت ICT، گروههای امنیت اطلاعات موسسات، شرکت های خصوصی ، صنایع فعال، سرمایه گذاران و نهادهای سیاست گذاری در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) است.

علاقنمدان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را تا تاریخ 19 اسفند ماه به دبیر خانه کنفرانس به آدرس www.apa.itrc.ac.ir ارسال کنند.

  • ۸۷/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">