ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بستن اپ ها تاثیری بر عمر باتری ندارد

| پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

 شرکت های اپل و گوگل اعلام کرده اند که برخلاف تصور رایج، بستن اَپ های تلفن های همراه هوشمند به طولانی تر شدن عمر باتری این تلفن ها کمکی نمی کند.

به گزارش ایرنا از سایت نشریه ویرد، سیستم عامل iOS در اپل و همچنین سیستم اندروید به نوعی طراحی شده اند که برنامه هایی را که نیاز به بستن آنها باشد، می بندند؛ مانند برنامه هایی که مدت زیادی مورد استفاده قرار نگرفته اند و یا برنامه هایی که بیشتر از آنچه باید، از باتری استفاده می کنند و یا حافظه را اشغال می کنند.
به نوشته این نشریه، از یک سو، برنامه هایی که در حافظه تلفن همراه هستند، در مقایسه با برنامه هایی که باید از اول و به طور کلی دوباره به راه بیافتند، زودتر باز می شوند و از سوی دیگر، سیستم عامل های تلفن های هوشمند می دانند که چه زمانی کاربر ممکن است به آن برنامه ها نیاز بیشتری داشته باشد.
بنابراین بهتر است برای حفظ باتری تلفن همراه هوشمند، کاری به برنامه هایی که با آنها سر و کار دارید، نداشته باشید و آنها را وادار به بستن و بازکردن دوباره نکنید.

  • ۹۴/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">