ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درگاهی در نشست خبری بررسی آخرین وضعیت پذیرش شرکت ها و اوراق بدهی گفت: یکی از ثمرات دستاوردهای حوزه بورس نزدیک شدن بخش خصوصی به این بخش است.

مدیر پذیرش بورس تهران افزود: در شش ماهه اول سال ۶جلسه هیات پذیرش داشتیم که تقریبا در هر ماه یک شرکت مورد پذیرش قرار گرفت. این مقام‌مسئول تصریح کرد: شرکت لیزینگ‌پارسیان این هفته عملیات درج آن صورت خواهد گرفت؛ ملی کشت و صنعت دامپروری پارس نیز با پذیرش آن در بورس موافقت شده است.

انتقال داده های آسیاتک شرکت دیگری بود که درگاهی با آن اشاره کرد و گفت: درج آن صورت و به زودی شاهد پذیرش آن خواهیم بود، سیمان فیروزکوه و پرداخت الکترونیک سامان کیش کاندیدای عرضه در فصل پاییز خواهند بود.

مدیر پذیرش بورس تهران با تاکید بر اینکه در نیمه دوم سال پذیرش شرکت ها دو برابر خواهد بود، اظهارداشت :سه شرکت در پاییز آماده پذیرش هستند.

وی در خصوص پذیرش و عرضه شرکت های وب گفت: ۱۰۸هزار نفر در زمان عرضه این شرکت مشارکت داشتند ؛ در عرضه های اولیه سعی بر این بوده که ملاحظه بازار و سهامداران نیز در نظر گرفته شود.

درگاهی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس امتداد نیوز مبنی بر زمان پذیرش ایرانسل در بورس گفت: در دوره وزیر سابق بارها با شرکت و سهامدار عمده جلسه گذاشتیم حتی سازمان تنظیم‌مقررات رادیویی که مجوز اینها را می دهد درخواست ورود ایرانسل به بورس را دارد اما تاکنون متولیان این مجموعه پاسخی برای این امر نداشته اند. مدیر پذیرش بورس با تاکید بر اینکه ایرانسل شرکت سود ده و مهمی است،تصریح کرد: برای حضور ایرانسل در بورس از یکسری نهادهای بالاتر کمک خواستیم و به دستور حاکمیتی نیاز داریم.

وی این را هم یادآور شد که به سهامدار عمده فرمول دادیم بطوریکه ۵ درصد از از سهام در بورس تهران عرضه و ۵ درصد در بورس ژوهانسبورگ اما هنوز پاسخ درستی از آنان دریافت نکرده ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">