ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کل بانک مرکزی درباره چرایی ایجاد صف تقاضا به مدت چندین ماه برای دریافت مجوز صرافی از سوی آن دسته از فعالان اقتصادی که همه شرایط اعلام شده بانک مرکزی را هم داشته اند، بیان کرد: در این زمینه بررسی و گزارش آن اعلام می شود.

به گزارش موج، ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در جمع خبرنگاران درباره دلایل عدم شفاف سازی عملکرد بانک مرکزی در نحوه ساماندهی صرافی ها در سطح کشور و چرایی وجود بیش از هشت هزار تقاضای تاسیس صرافی که ماه ها بانک مرکزی به آنها پاسخی نداده است، اظهار کرد: حداکثر تا یک ماه آینده گزارش اقدامات انجام گرفته در این زمینه اطلاع رسانی شود.
سیف در پاسخ به این پرسش که زمانی که در سال 1383 مدیرعامل بانک ملی ایران بود، قانونی در مجلس تصویب شد که براساس آن بانک ملی موظف شد با همکاری پست بانک ایران هزینه های 21 درصد از سهام ترکسل در پرو‍‍ژه اپراتور دوم تلفن همراه کشور را تامین و پس از دوسال این سهام را در بورس، عرضه کند، چرا بانک ملی به این قانون تمکین نکرد و اکنون بازرسی کل کشور، پیگیر این پرونده شده؛ از این مساله اظهار بی اطلاعی کرد.
رئیس وقت بانک ملی ایران در عین حال تاکید کرد: ما قطعا در این زمینه قانون را اجرا کرده ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">