ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تأثیر هدفمندی یارانه‌ها بر قیمت اینترنت

| يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی چه تاثیری بر قیمت تمام شده اینترنت داشته گفت: گزارش جزئیات افزایش هزینه‌ها به ما اعلام نمی‌شود.

رضا تقی پور در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی، چه تاثیری بر قیمت تمام شده اینترنت داشته است، گفت: می‌توانیم این آمار را استخراج کنیم و کار سختی نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اینترنت در حوزه مسئولیت شرکت ارتباطات زیرساخت است و جزئیات قیمت را باید از این شرکت جویا شد.

تقی پور ادامه داد: زیرا این شرکت‌ها، شرکت‌های حقوقی مستقل هستند و هزینه و درآمدشان به عهده خودشان است و این مسائل را خیلی به ما گزارش نمی‌کنند.

وی گفت: البته اگر ما به عنوان مجمع، در صورت‌های مالی سالیانه‌ این شرکت‌ها ببینیم که ضرر کرده‌اند، ارقام کلان را بررسی خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اما اینکه بخواهیم ردیف هزینه‌ها را بررسی کنیم و ببینیم به چه دلیل هزینه‌ برق زیاد شده، در این جزئیات وارد نمی‌شویم.

  • ۹۰/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">