ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاخیر اپراتور دوم ارتباطی به اپراتور سوم ندارد

| چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۸۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات کشور گفت: بحث اپراتور سوم تلفن همراه در صورت تاخیر اپراتور دوم به تعویق نخواهد افتاد.
محمود خسروی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی آخرین وضعیت مطالعه‌ی طرح اپراتور سوم تلفن همراه در کشور، اظهار داشت: بحث واگذاری سیم‌کارت‌های اپراتور دوم، نه ماه بعد از زمانی است که پروانه‌ی اپراتور دوم صادر شد و طبق قانون و زمانی‌بندی‌های مشخص شده، 24 ماه بعد از واگذاری‌ها، فعالیت اپراتور سوم ‌آغاز خواهد شد.
وی با بیان این که اپراتور سوم، در مجموع 33 ماه بعد از زمان صدور پروانه‌ی اپراتور دوم، می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند، گفت: مطالعات اپراتور سوم را دنبال می‌کنیم و امیدواریم اپراتور سوم بتواند در زمان‌بندی مشخص شده، فعالیت خود را آغاز کند.
خسروی ادامه داد: همانطور که قبلا هم اشاره شده، اپراتور دوم، باید طبق زمان‌بندی انجام شده، واگذاری‌ سیم‌کارت‌های خود را در شهریورماه آغاز کند.
رییس سازمان تنظیم و مقررات کشور در ادامه با اشاره به به بحث تاخیر زمان اجرای اپراتور دوم و این که آیا در صورت تاخیر این اپراتور، زمان اجرای اپراتور سوم نیز به تعویق می‌افتد، گفت: با فرض این که اپراتور دوم نخواهد فعالیت خود را طبق زمان‌بندی آغاز کند، نمی‌توانیم اپراتور سوم را نیز به تعویق اندازیم.

  • ۸۵/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">