ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاخیر ایرانسل در محاسبه مکالمات به ثانیه

| يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره‌ی بازپرداخت بدهی مشترکان ایرانسل که صورت حسابشان به دقیقه محاسبه شده بود، گفت:‌ متاسفانه ایرانسل در زمینه‌ی ثانیه‌ای محاسبه کردن تعرفه‌ی مکالمات کوتاهی کرده و تاخیر داشت بنابراین سازمان اقدامات قانونی خود را در خصوص اجرایی کردن این موضوع اعمال خواهد کرد تا این کار در اسرع وقت اجرایی شود.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی تعرفه‌های پیشنهادی ایرانسل به این سازمان که بر اساس سایت رسمی این شرکت، هزینه‌ی ارسال و دریافت هر کیلوبایت داده مبلغ 30 ریال است، اظهار کرد: سازمان در حال بررسی و اعلام تعرفه‌های نهایی است زیرا تعرفه‌هایی که ایرانسل به صورت کتبی به سازمان اعلام کرده، مبلغ 60 ریال بوده و این در حالی است که در رسانه‌ها و در سایت رسمی ‌ایرانسل این مبلغ 30 ریال عنوان شده است؛ در هر حال سازمان در حال بررسی این موضوع و مبلغ پیشنهادی دقیق تعرفه‌هاست.

به گزارش ایسنا محمود خسروی - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - پیش از این گفته بود که تبدیل نرخ مکالمه با سیم‌کارت‌های ایرانسل از دقیقه به ثانیه پیش از عید اجرایی شده است.

وی افزوده بود: این شرکت اعلام کرده است که برای جبران ضرر مشترکان خود از محل احتساب نرخ تعرفه مکالمه به صورت دقیقه، هدیه‌های مجانی در نظر گرفته است.

اظهارات وی در حالی است که روند بازپرداخت بدهی مشترکان ایرانسل که صورت حسابشان به دقیقه محاسبه شده بود، هنوز مشخص نیست و هیچیک از مسوولان این شرکت پاسخگو نیستند.

  • ۸۶/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">