ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاکید شهریاری بر ترویج فرهنگ دینی

| سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ | ۰ نظر

آی تی ایران - مراسم معارفه حمید شهریاری دبیرجدید شورای عالی اطلاع رسانی و تودیع نصرالله جهانگرد - دبیر پیشین این شورا روز گذشته در محل دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد .
مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه با اشاره به حضور جریان سلطه در عرصه بین المللی اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: جریان سلطه انبوه اطلاعات خود را خود را وارد سیستم های اطلاع رسانی می کند و هدف آن حذف فرهنگ ها و تمدن های کهن جهان است.
وی افزود: در عین حال بسیاری از دیتاهای ارایه شده روی این شبکه قابل استفاده جامعه بشری است.
حمید شهریاری دبیر این شورا در این مراسم عمده ترین کار خود را در این شورا تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی به وسیله‌ی مدیریت اطلاعات موجود و تولید اطلاعات جدید با تاکید بر صحت اطلاعات و نظارت بر اجرای دقیق آن‌ها دانست.
وی همچنین تمرکز بر توسعه‌ی خط و زبان فارسی، با توجه به مدل طراحی شده در تکفا و فارسی‌سازی سیستم عامل ملی را با توجه به نیازهای ملی و اصول امنیت اطلاعات را از دیگر محورهای و اولویت‌های کاری شورا برشمرد.
در این مراسم نصرالله جهانگرد دبیرپیشین این شورا نیز ضمن ارایه عملکردی از شورا طی سالهای گذشته ابراز امیدواری کرد که با شکل گیری شوراهای جدید در این قلمرو شورای عالی اطلاع رسانی بتواند با تمرکز روی محتوا به وظایف خود جامه عمل بپوشاند.
در این مراسم همچنین پیام سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق نیز برای تودیع جهانگرد قرائت شد. خاتمی در این پیام خاطر نشان کرد: ICT کشور به‌شدت مرهون پی‌گیری، برنامه‌ریزی و تدبیر جهانگرد است .
در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات دبیرسابق شورا تقدیر به عمل آمد

  • ۸۵/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">