ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تبلیغات خلاف واقع رایتل در اصفهان

| چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رایتل در سطح شهر اصفهان آنتن‌دهی ندارد و تبلیغات صورت گرفته در این زمینه خلاف واقع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبد‌الرسول جان‌نثاری ظهر امروز در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با حضور حسین کشایی مدیرعامل مخابرات استان با اشاره به اهمیت مخابرات در سطح زندگی مردم اظهار کرد: شعار ما این است که ارتباطات و مخابرات می‌تواند محرک ما در مسیر توسعه باشد.

وی با اشاره به نتایج ناشی از عملکرد ضعیف مخابرات در برخی مواقع اضافه کرد: در هر زمانی که مخابرات به صورت ضعیف عمل کرده است با ترافیک، مشکلات زیست محیطی و کاهش خدمات شهری مواجه شده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه مخابرات باید پاسخ بدهد که چرا اپراتور همراه اول در برخی از نقاط شهر آنتن نمی‌دهد، تصریح کرد: روی تلفن همراه خود هزینه‌ای ثابت را به عنوان اینترنت پرداخت می‌کنیم اما در حال حاضر 3G تنها در برخی نقاط شهر فعال است.

وی با تاکید بر اینکه اینترنت در اکثر نقاط شهر معمولی است، ادامه داد: ما در سطح شهر در زمینه استفاده از اینترنت 3G با محدودیت مواجه هستیم.

جان‌نثاری با اشاره به تبلیغات خلاف واقع در شهر در زمینه خطوط رایتل تاکید کرد: در حال حاضر رایتل در سطح شهر اصفهان آنتن‌دهی ندارد و تبلیغات صورت گرفته در این زمینه خلاف واقع است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بحث ADSL خرابی بسیاری دارد و سیستم‌های مخابرات به هیچ عنوان در این زمینه پاسخگو نیستند، یادآور شد: پیامک‌های تبلیغاتی مخابرات سبب نا‌رضایتی شهروندان شده است و حق‌الناس است که این پیامک‌ها بدون اجازه مشترکان مخابرات برای آنها ارسال می‌شود و باید پنل پیامک‌های تبلیغاتی جدا شود و تکلیف پیامک‌های تبلیغاتی بی‌رویه نیز توسط مخابرات روشن شود.

  • ۹۴/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">