ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تجمع دانشجویان IT مقابل سازمان مدیریت

| سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

تعدادی از دانشجویان دانشکده الکترونیکی ‪ IT‬روز سه‌شنبه مقابل ساختمان شماره دو سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خیابان لادن تهران تجمع کردند.

این دانشجویان هدف از تجمع خود را اعتراض به بی‌ارزشی مدرک تحصیلی و فعالیت غیرقانونی این دانشکده عنوان کردند.

"دانشکده الکترونیکی ‪ IT‬وابسته به شرکت دنیای نوین پژوهش پرداز بوده که با مجوز شورای عالی انفورماتیک کشور و به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعالینش را آغاز کرد."

تجمع‌کنندگان با حمل پلاکاردی با مضمون "چهار سال تحصیل، دانشکده ‪IT‬ بی‌پاسخ ؟ سازمان مدیریت و وزارت علوم پاسخگو"، خواستار رسیدگی مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به مشکلات‌شان شدند.

عباس مقاری از دانشجویان معترض گفت: دانشکده ‪ IT‬از سال ‪ ۱۳۸۳‬با این نام در خیابان پرچم، میدان توحید شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: طبق بخشنامه و مصوبه شماره ‪ ۴۶۶۰‬در بیست چهارم اردیبهشت سال ‪ ۱۳۷۳‬هیات دولت، میزان دو هزار و ‪ ۸۰۰‬ساعت آموزش دانشجویان در این مرکز جایگزین کمبود مدرک کارشناسی در مشاغل دیگر محسوب خواهد شد.

مقاری خاطرنشان کرد: درسال ‪ ۱۳۸۵‬این دانشکده به خیابان آفریقا منتقل و با موسسه آموزش عالی رشد ادغام شد و به مجتمع فن‌آوری‌های پیشرفته آموزش مجازی نور تغییر نام داد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ‪ ۱۲۰‬نفر دانشجوی این دانشکده بلاتکلیف هستند، گفت: این دانشکده در شهرستان‌های شیراز، مشهد، قم، قزوین و استان مازندران فعالیت دارد.

این دانشجو اظهار داشت: به دادگستری تهران برای شکایت مراجعه کردیم اما گفتند که تک تک دانشجویان اقدام به شکایت کنند در غیر این صورت قابل پیگیری نیست.

مقاری افزود: به دلیل اینکه مسوولان این دانشکده عوض شدند و دانشکده نیز تغییر نام داده است، ما قادر به شکایت نیستیم.

نماینده دانشجویان برای بررسی مشکلات‌شان با مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به داخل ساختمان رفت و بقیه تجمع‌کنندگان نیز متفرق شدند.

  • ۸۵/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">