ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تجهیز دو مدرسه در هر استان به IT

| دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۶، ۰۶:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

امسال ، در هر استان کشور دو مدرسه راهنمایی به فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) مجهز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر در ساری ، معاون آموزش و پرورش عمومی وزارت آموزش و پرورش کشور، در دومین روز از سفر به مازندران در جمع مدیران آموزش و پرورش عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرهای مازندران در مرکز تربیت معلم دکتر شریعتی ساری افزود: سهم بودجه وزارت آموزش و پرورش از 4 هزار میلیارد در سال 84 به 6 هزار و 100 میلیارد ریال در سال 85 افزایش یافته است.

حسین احمدی تصریح کرد: میانگین حقوق فرهنگیان در سال گذشته از 280 هزار تومان به 330 هزار تومان در سال جاری افزایش خواهد یافت.

معاون آموزش و پرورش عمومی وزارت آموزش و پرورش همچنین از اختصاص 4 میلیارد دلار از بودجه کشور در سال گذشته برای نوسازی ، بازسازی و مقاوم سازی مدارس کشور خبر داد.

وی با بیان این مطلب که با پیاده کردن راهکارهای اصل 44 قانون اساسی تا سال 2010 ، تمامی مدارس سراسر کشور از پوشش کامل پیش دبستانی برخودار خواهند شد.

به گفته احمدی ، سرمایه گذاری در بخش ابتدایی و راهنمایی از اولویت اصلی وزارتخانه در سال جاری است و از پرداخت اضافه کاری به مدیران آموزش ابتدایی سراسر کشور در سال 86 ، خبر داد.

وی ، میانگین قبولی دانش آموزان مقاطع ابتدایی در کشور را 5/97 درصد عنوان کرد و گفت: این میانگین در دانش آموزان ابتدایی مازندران 3/99 درصد است.

احمدی خاطر نشان کرد: 16/92 درصد دانش آموزان مدارس راهنمایی کشور و 3/95 درصد دانش آموزان این مقطع در مازندران سال گذشته قبول شدند.

وی در پایان یادآور شد: مازندران در سال گذشته از نظر میانگین قبولی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

  • ۸۶/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">