ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تأکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقای معیشت کارکنان پست، از افزایش مبلغ «بن و خواربار» و «کمک‌هزینه مسکن» کارکنان پست خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی، مدیر عامل شرکت ملی پست؛ با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌های ذکر شده در راستای بهبود معیشت و ارتقای انگیزه و رضایتمندی همکاران و کاهش اختلاف در میزان دریافتی‌های مزایای مستمر کارکنان شبکه پستی با سایر شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت متبوع گفت: مبلغ بن و خواربار از ۳۰۰ هزار تومان به یک‌میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش‌یافته است.
مدیر عامل شرکت ملی پست تاکید کرد: همچنین مبلغ کمک‌هزینه مسکن از ۲۵۰ هزار تومان به ۹۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
وی اضافه کرد: بر این اساس دریافتی رفاهیات پرسنل شبکه پست با جدول رفاهی کارکنان وزارت متبوع همسان‌سازی شده و مجموعاً مبلغ یک‌میلیون و ۴۰۰ هزارتومان به دریافتی تمامی همکاران اضافه می‌شود که با حقوق ماه جاری پرداخت خواهد شد.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست در خصوص پرداخت‌های مناسبتی افزود: پرداخت‌های مناسبتی کارکنان نیز مطابق با دریافتی کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس دستورالعمل ابلاغ‌شده انجام خواهد شد.

  • ۰۱/۰۳/۲۴

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">