ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین آئین نامه Voip نیازمند زمان است

| سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، گفت: آیین نامه تلفن اینترنتی (Voip) در حال پیگیری در مجمع مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات است.

مهندس صابر فیضی ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب ،‌‏اظهارداشت: تمام آیین نامه‌‏های بخش ارتباطات باید با نظر سازمان تنظیم مقررات و مجمع مخابرات ایران تنظیم شود.

وی ، افزود: مجمع مخابرات ایران آّئین نامه Voip را بررسی کرده و نظر نهایی خود را به سازمان تنظیم مقررات ارجاع داده است و هم اکنون این آئین نامه در حال بررسی مجدد سازمان تنظیم مقررات قرار دارد.

فیضی، با تاکید بر این که برای رسیدن به نتیجه قطعی در این آئین نامه باید بررسی‌‏های کارشناسانه انجام گیرد، یادآور شد: آئین نامه تلفن اینترنتی موضوع کوچکی نیست که بتوان زمان قطعی برای ابلاغ آن عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به قاچاق ترمینیشن و مشکلات موجود در این بخش در خصوص ضرورت تدوین آئین نامه Voip ، گفت: این آئین نامه تنها چیزی است که هیچ گاه از اولویت دستور کار سازمان تنظیم مقررات و مجمع فنی مخابرات خارج نمی‌‏شود ، اما به دلیل پیچیدگی ، نیازمند زمان است.

  • ۸۵/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">