ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تذکر نمایندگان به نقایص جدی ایرانسل

| سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

‬نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیران بازرگانی و ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم اجتناب تغییر مکرر سیاست‌های تعرفه‌ای واردات تلفن همراه تاکید کردند.

این نمایندگان در تذکر خود به " محمد سلیمانی" و "مسعود میرکاظمی" یادآور شدند: تغییر سیاست‌های تعرفه‌ای علاوه بر نابسامانی در بازار و ایجاد رانت برای برخی افراد، هزینه‌های سنگینی را بر مردم تحمیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این نمایندگان تاکید کردند: تغییر سیاست‌های تعرفه‌ای موجب از بین رفتن اعتماد مردم و بازار خواهد شد و هزینه‌های سنگینی را به مردم تحمیل می‌کند.

تذکر کتبی نمایندگان را "محمدرضا باهنر" نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس قرائت کرد.

باهنر، اسامی نمایندگان تذکردهنده را که به صورت جمعی، تذکر مشترکی ارایه کرده بودند، به دلیل "زیاد بودن تعداد این نمایندگان"، قرائت نکرد و گفت: اسامی این نمایندگان در مکاتبات رسمی مجلس درج خواهد شد.

** رفع نقایص ایرانسل

‪ ۲۰‬نفر از نمایندگان نیزدر تذکر کتبی‌دیگری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار رفع نقایص جدی تلفن همراه ایرانسل شدند.
این نمایندگان تاکید کردند: آنتن‌های ایرانسل ساعتها بدون اطلاع مشترکین خاموش می‌شود و مشترکین مجبور هستند هزینه پیام‌های کوتاه ارسال نشده خود را نیز به این شرکت پرداخت کنند.
** ایجاد خط فارسی در تلفن همراه

"کوروش نیکنام" نماینده زرتشتیان نیز در تذکر کتبی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار چاره‌اندیشی برای ایجاد نگارش خط فارسی در فناوری‌های نوین در اینترنت و تلفن همراه شد.

  • ۸۶/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">