ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت ترکسل اعلام کرد : مقام های ایران و مسئولان وزارت ارتباطات ترکیه در مورد جایگزین شدن یک شرکت دیگر به جای ترکسل در کنسرسیوم ایرانسل ، هیچ اطلاعی به ترکسل نداده اند.

ترکسل روز دوشنبه با ارسال نامه‌ای به بورس استانبول که خواستار توضیح این شرکت در مورد خبر خروج این شرکت از کنسرسیوم ایرانسل که در رسانه‌های ترکیه انتشار یافته، شده بود، توضیحاتی داد.

در این اطلاعیه آمده است: " مقام های ایرانی و مسئولان وزارت ارتباطات ترکیه تاکنون در مورد جایگزین شدن یک شرکت دیگر به جای ترکسل در کنسرسیوم ایرانسل و شروع مذاکرات با شرکت مذکور هیچ اطلاعی به ترکسل نداده‌اند.

در اطلاعیه ادعا شده است: "ترکسل مطابق قوانین و مقررات ایران و در چارچوب شرایط اعلام شده، برای شکل دادن به کنسرسیوم ایرانسل هم با شرکای ایرانی خود و هم با مسئولان ایرانی به مذاکرات ادامه می‌دهد."

ترکسل یادآور شده است: "وزارت ارتباطات ایران تا ‪ ۲۱‬نوامبر مطابق با سی آذر ماه سال جاری برای به نتیجه رساندن و اجرایی کردن طرح اولین اپراتور خصوصی تلفن همراه در این کشور فرصت داده است."

سازمان بورس اوراق بهادار استانبول به محض شروع اولین روز کاری هفته در این بازار، با لحاظ خبرهای رسانه‌های ترکیه، خرید و فروش سهام ترکسل در این بازار را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده بود.

با ارسال نامه ترکسل به مدیریت بورس، این محدودیت دوباره لغو شد.

"ابراهیم محمودزاده" عضو موسس هیات مدیره ایرانسل روز گذشته در تهران به خبرنگاران گفته بود: "از نظر شرکای ایرانی، ارتباط با ترکسل قطع شده است و بطور جدی با شرکت مخابراتی آفریقای جنوبی مذاکره خواهد شد." او اضافه کرده بود: "اجازه این امر از مسئولان سیاسی و اقتصادی کشور گرفته شده است."

  • ۸۴/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">