ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت:بدنه کارت ملی هوشمند تولید داخل در حال انجام تست نهایی است و بعد از تایید نهایی به تولید انبوه خواهد رسید.

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: متولی آماده سازی بدنه کارت ملی ساخت داخل چاپخانه دولتی است که پیش تولید را انجام داده و یک شرکت داخلی نیز مسئول تایید نهایی این بدنه  از نظر فنی ، ایمنی و مقاومت است و این بدنه بعد از تایید نهایی به تولید انبوه می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارت در مرحله تست نهایی است، ادامه داد:تاکید سازمان ثبت‌احوال و متولیان چاپ بدنه کارت نیز بر این موضوع است که تفاوتی میان کارت‌های وارداتی که حدود 70 درصد جمعیت واجد شرایط در کشور از آن بهره‌مند شدند و کارت‌های تولید داخل از نظر کیفیت، شکل ظاهری و مقاومت وجود نداشته باشد و بر همین اساس تلاش شد تا مشکلات و ایرادات کارت رفع شود.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال همچنین در رابطه با  کسانی که هیچ گونه کارت ملی اعم از قدیمی و هوشمند ندارند، گفت:سازمان ثبت احوال برای کسانی که به تازگی به سن 15 سالگی رسیده‌اند یا به طور کل هیچ کارت قدیمی ندارند نیز تدابیری اندیشیده است؛ به طوری که تعدادی کارت به صورت ذخیره برای این افراد در اختیار دارد تا مشکلی برای صدور کارت ملی هوشمند این افراد ایجاد نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">