ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در جلسه مشترکی که بین مدیران شرکت مخابرات استان اصفهان و نمایندگان ‪۱۱‬ شرکت " ‪ " PAP‬متقاضی ارایه اینترنت پرسرعت در اصفهان برگزار شد، تسهیلاتی به منظور ارایه خدمات شرکتهای ‪ PAP‬در نظر گرفته شد.

یکی از نمایندگان شرکتهای ‪ PAP‬در اصفهان با اعلام این خبر به ایرنا گفت:

در این جلسه، نمایندگان شرکتهای ‪ PAP‬به ارایه نظرات و طرح مشکلات موجود در راه‌اندازی سرویس اینترنت پر سرعت در اصفهان پرداختند.

"علیرضا اقتداری"افزود: مدیران شرکت مخابرات استان اصفهان نیز با تعیین سیاستهای تشویقی،تسهیلاتی را برای راه‌اندازی و فعالیت این مراکز در اصفهان در نظر گرفتند.

به گفته وی،شرکت مخابرات استان اصفهان متعهد شد در صورتیکه شرکتهای ‪PAP‬ تا روز اول ماه مرداد، مراکز خود را در اصفهان راه‌اندازی کنند،تسهیلاتی را برای ادامه فعالیت آنها ارایه کند.

وی برخی از این برنامه‌های تسهیلاتی را دریافت هزینه شارژ فضا و نیروی برق به صورت ماهیانه، محاسبه هزینه فضای مراکز اینترنت پرسرعت به میزان حداقل و تهیه نیروی برق مورد نیاز مراکز به صورت فازبندی اعلام کرد.

اقتداری اضافه کرد:طبق تصمیم گرفته شده،تسهیلات شرکت مخابرات استان برای شرکتهایی که بعد از تاریخ اول مرداد راه‌اندازی شوند،در نظر گرفته نمی‌شود.

وی برخی از مشکلات شرکتهای ‪ PAP‬برای شروع به کار در اصفهان را تهیه سیستهای تهویه در دفاتر فنی این مراکز و نیاز به خطوط "ای-وان"(‪ (E1‬دانست و گفت: شرکت مخابرات اصفهان در این زمینه قول همکاری داد.

دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان، خبر برگزاری جلسه بین مدیران شرکت مخابرات اصفهان و نمایندگان مراکز ‪ PAP‬را تایید کرد.

این دفتر برغم پیگیریهای مکرر، اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار نداد.

  • ۸۴/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">