ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیلات جدید در کنار شورای عالی فضای مجازی

| يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

عضو شورای عالی فضای مجازی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی تاکید کرد و گفت: جبهه فرهنگی ایثارگران در فضای مجازی تشکیل می شود.

کامیار ثقفی روز یکشنبه در همایش جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت افزود: صاحبنظران و فعالان این عرصه دور هم جمع شده اند تا بتوانند از توان این فناوری برای تاثیرگذاری در یکی از عرصه های اجتماعی به نتیجه مطلوب برسند.
وی بر لزوم اجرایی شدن دستورات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی تاکید کرد و گفت: علیرغم راه اندازی شورای عالی فضای مجازی نتوانستیم به انتظارات و خواسته ها جامعه عمل بپوشانیم و انتظار می رود جامعه ایثارگری این خط شکنی را انجام داده و نقش خود را در این زمینه ایفا کند.
وی بر لزوم بهره گیری از این ظرفیت تاکید کرد و گفت: ترویج و تبلیغ معارف دینی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت می تواند از این طریق انجام شود تا شاهد نتایج بسیار مطلوب در این زمینه باشیم.
وی گفت: هر چند نظام استکبار می خواهد از این ابزار برای سلطه استفاده کند اما ما می توانیم از این فناوری برای ترویج ارزش های فرهنگ و ایثار استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و ایثار نیازمند حضور گسترده آحاد مردم است گفت: جامعه ایثارگری در همه عرصه ها پیشرو بوده و در این عرصه هم باید به وظیفه خود عمل کند.

وی به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است، اشاره کرد و گفت: این جمله تبیین نشده و نیاز به رمزگشایی دارد تا از جنبه های مختلف به آن پرداخته شود.
ثقفی تاکید کرد: برهمه ارکان نظام و حتی مردم شریف ایران اسلامی لازم است که در این زمینه به تکالیف و وظائف خود در زمینه فضای مجازی جامع عمل بپوشانند.
رئیس دانشگاه شاهد، فضای مجازی را فرصتی مغتنم برای تحقق اهداف نظام اسلامی و الگوی تمدنی آن دانست و گفت: با این فناوری پیشرفته می توان جوامع بشری را با اهداف عالیه نظام اسلامی آشنا کرد.
دومین همابش جبهه اسلامی در حوزه ایثار و شهادت با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شده است.
به گزارش ایرنا این همایش با انتخاب نفرات برگزیده در بخش های شبکه مجازی تلگرام و اینستاگرام و همچنین نفرات برگزیده در بخش وبلاگ نویسان به کار خود پایان داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">