ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل جلسه برای تخریب پاساژ علاء‌الدین

| شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیأت رئیسه شورای شهر از برگزاری جلساتی برای تخریب علاء الدین خبر داد و گفت: بررسی می‌کنیم چرا این موضوع به تاخیر افتاده است.
به گزارش فارس، محسن پیرهادی در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین که به صورت غیرقانونی ساخته شده است، گفت: باید بررسی شود که چرا قانون در مورد علاءالدین اجرا نمی‌شود.
وی با تأکید بر این موضوع که جلسات کارشناسی در این زمینه برگزار شده است،‌گفت: در این جلسات که اولین جلسه‌مان هفته گذشته برگزار شد موضوع علاءالدین را بررسی کردیم که چرا تاکنون با وجود داشتن حکم تخریب این پاساژ تخریب نشده است.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر با تأکید بر این موضوع که تخریب علاءالدین طولانی شده است،‌گفت: باید مشکلات و موانع برداشته شود و هر چه سریع‌تر طبقه هفتم این پاساژ تخریب شود.
به گفته پیرهادی، باید قانون در خصوص علاءالدین هر چه سریع‌تر اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه از سوی شهرداری اعلام شده که مالک باید این طبقه را تخریب کند،‌گفت: حال مالک هم دست به تخریب نزده باید جلساتی برگزار شود تا تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">