ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل جلسه ویژه برای تعیین تکلیف MMS

| جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۶:۵۵ ب.ظ | ۱ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برگزاری جلسه ویژه برای بررسی نظرات مقامات مسوول در خصوص سرویس MMS در هفته آینده خبر داد.

محمود خسروی در گفت و گو با فارس اظهارداشت: در این جلسه اشخاصی صاحب نظر در مورد سرویس MMS به شمار می‌روند به بیان نظرات خود خواهند پرداخت و امیدواریم در این جلسه پرونده سرویس ارسال صوت و تصویر MMS نهایی شود.

گزارش فارس حاکی است: این سرویس قرار بود برای نخستین بار توسط اپراتور دوم تلفن همراه " ایرانسل " عرضه شود که در نهایت برای بررسی جلوگیری از اثرات احتمالی سوء آن در حوزه‌های مختلف در شورای عالی انقلاب فرهنگی با همکاری وزارت ارتباطات آئین نامه ویژه‌ای برای آن تدوین شد.

قرار بود ظرف حداکثر سه ماه این آئین نامه ابلاغ شود که هنوز این امر رخ نداده است.

در همین رابطه وزیر ارتباطات در گفت وگو با فارس اظهار کرده بود که آئین‌نامه مذکور در سال گذشته با حضور تمامی مسئولان ذیربط به تصویب رسیده است و قطعاً باید تاکنون ابلاغ می‌شد.

وی با ذکر این مطلب که وزارت ارتباطات خواهان ابلاغ هرچه زودتر آئین‌نامه MMS است، تصریح کرد: وزارت ارتباطات ارائه این سرویس را ممنوع نکرده و سودی نیز از این بابت حاصل وزارت ارتباطات و دولت نمی‌شود. ضمن اینکه راه‌اندازی این سرویس نوین به نفع وزارت ارتباطات است.

سلیمانی گفته بود: نگرانی از بابت مسائل فرهنگی و امنیتی و سایر موارد در خصوص MMS وجود ندارد، زیرا راهکار و سازوکار پیش‌بینی شده برای ارائه این سرویس بسیار با دقت و قدرتمند تدوین شده است.

  • ۸۷/۰۲/۱۳

نظرات  (۱)

baray hadiet etebari be che saiti va che gozinei bayad raft va che eghdami bayad konim

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">