ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس ‌سازمان بسیج دانش‌آموزی از راه‌اندازی گردان‌های سایبری با حضور دانش‌آموزان در سطح کشور خبر داد.
سرهنگ علی صابرماهانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص «برنامه‌های این سازمان برای حضور در شبکه‌های اجتماعی و آشنایی دانش‌آموزان با آسیب‌های آن»، اظهار داشت: در سازمان بسیج دانش‌آموزی قسمتی به نام شورای فضای مجازی ایجاد کرده‌ایم.
صابرماهانی ادامه داد: دوره‌ای را به صورت اختصاصی برای دانش‌آموزان در فضای مجازی ایجاد کرده‌ایم که این دوره پنج روزه تابستان سال جاری با عنوان «اینجا مرکز عالم است»، برگزار شد.
وی افزود: در این طرح به دانش‌آموزان اعلام می‎کنیم که هرکدام از آنها خود یک افسر جوان در عرصه فضای مجازی هستند که می‌توانند در آن نقش‌آفرین باشند.
رئیس‌سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به محتوای آموزشی فضای مجازی، عنوان کرد: بیشتر آشنایی دانش‌آموزان با خود فضای مجازی است که چطور از محتوای آن استفاده کرده و آموزش‌های لازم را نیز به دوستان خود منتقل کنند.
صابرماهانی با بیان اینکه در سطح کشور گردان‌های سایبری را با حضور دانش‌آموزان راه‌اندازی کرده‌ایم،گفت: 200 دانش‌آموز از سراسر کشور را به صورت متمرکز و در دوره متوسطه دوم آموزش داده‌ا‌یم که اساتید این دوره‌ها از اساتید برتر فضای مجازی هستند و هر استان نیز به سمت ایجاد یک گردان سایبری حرکت می‌کند.

  • ۹۵/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">