ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت

| شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۸۶، ۰۷:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: پیشنهادات خود را درباره‌ی ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت ارسال کردیم و این موضوع مراحل قانونی‌اش را سپری می‌کند و از نظر تعرفه و مسائل حقوقی در حال گذارندن روند خود است همچنین پیشنهاداتی برای مراجع قانونی مرتبط ارسال شده است.

صابر فیضی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی بحث ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت و درباره‌ی این که قرار بود این کار تا پایان سال جاری صورت پذیرد گفت: در مورد مسائل مالی پیشنهاداتمان را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کردیم که هزینه‌ی آن در واقع درصدی از میزان مکالمه خواهد بود.

فیضی تصریح کرد: این موضوع در سیم‌کارت‌های دائمی تلفن همراه تقریبا30 درصد از هزینه‌ی مکالمه است، بنابراین در مورد ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت نیز قرار است درصدی از میزان مکالمه به عنوان هزینه ارسال پیامک در نظر گرفته شود.

وی در پاسخ به این که با توجه به کمتر بودن هزینه‌ی مکالمه در تلفن ثابت نسبت به تلفن همراه این تعرفه به چه صورتی محاسبه خواهد شد، گفت: در این مورد باید بررسی بیش‌تری انجام شود تا تعرفه‌ی پیامک مشخص شود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان این که سرویس ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت مثل دیگر سرویس‌ها ارزش اقتصادی برای ما ندارد گفت: تلفن همگانی برای ما ارزش اقتصادی ندارد اما به عنوان یک اپراتور برای سرویس‌دهی به مشترکان این کار را انجام می‌دهیم و یا مکالمه تلفن همراه در جاده‌ها و در واقع پوشش موبایل در جاده‌ها برای ما ارزش اقتصادی ندارد.

  • ۸۶/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">