ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه ایرانسل ثانیه ای شد

| چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ | ۸ نظر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طبق اعلام شرکت ایرانسل تعرفه مکالمه با سیم کارتهای این شرکت، پیش از سال جدید به ثانیه تبدیل شده است.

محمود خسروی در گفت وگو با فارس اظهارداشت: تبدیل نرخ مکالمه با سیم کارتهای ایرانسل از دقیقه به ثانیه پیش از عید اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این شرکت اعلام کرده است که برای جبران ضرر مشترکان خود از محل احتساب نرخ تعرفه مکالمه به صورت دقیقه، هدیه‌های مجانی در نظر گرفته است.

خسروی در خصوص تعرفه سیم کارتهای اعتباری دولتی نیز گفت: در آخرین جلسه کمیسیون مقررات سازمان تنظیم مقررات این مورد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.طبق این مصوبه تعرفه مکالمه، پیام کوتاه و سایر تعرفه‌های سیم کارت اعتباری دولتی مشابه تالیا خواهد بود.

گزارش فارس حاکی است: هزینه مکالمه با سیم کارت اعتباری تالیا اکنون 670 ریال و هزینه ارسال هر پیام کوتاه نیز 160 ریال است.

  • ۸۶/۰۱/۱۵

نظرات  (۸)

گرچه در خبر ها گفته می شود محاسبه تعرفه مکالمات ایرانسل از اول سال 86 ثانیه ای شده است ولی با مراجه به کنترل حساب اینترنتی ایرانسل می توانید پی ببرید که این خبر حقیقت ندارد و امروز که 17 فروردین 86 می باشد ،همچنان محاسبه تعرفه مکالمات بر اساس دقیقه صورت می گیرد .
امروز 18 فروردین و هنوز هم تعرفه مکالمات ایرانسل دقیقه ای محاسبه میشود
امروز 23 فروردین و تعرفه همچنان دقیقه ایست. ملوم نست این تغییر تعرفه مربوط به سیم کارتهای اعتباری این شرکت هم میشه یا نه؟!
امروز 25 فروردین و همچنان تعرفه مکالمات ایرانسل دقیقه ای محاسبه می شود .
چقدر ... چرا جلوی ایرانسل گرفته نمیشه مگه اولتیماتوم 48 ساعته داده نشد چرا ایرانسل به حالت تعلیق در نیامد چرا به مردم دروغ میگین اقای اکبر دزفولی من از حق خودم نمیگذرم به خدا واگذار کردمت دیدار در قیامت
26 فروردین هنوز نرخ دقیقه ای است مسئولین بیش از این آبروی خود را نبرند
امروز 29 فروردین و همچنان تعرفه مکالمات ایرانسل دقیقه ای محاسبه می شود . آیا واقعا کسی و یا ارگانی توانایی مقابله با یک شرکت خصوصی برای جلوگیری از ضررهایی که با این نوع محاسبه تعرفه مکالمات به این مردم می رسد را ندارد ؟ واقعا جای سوال است ؟
امروز 11 اردیبهشت و همچنان تعرفه ها دقیقه ای محاسبه می شود .دیگر کسی از تبدیل تعرفه ها به ثانیه صحبت نمی کند ؟ ! چون در این دو.... کسی به فکر مردم نیست ؟ که از مردم پشتیبانی کنند ؟!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">