ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه اینترنت هوشمند لازم الاجراست

| يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

چندی پیش مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر کاهش تعرفه اینترنت هوشمند (IN) از 50 ریال به 36 ریال به ازای هر دقیقه اعلام شد اما مخابرات این تغییر تعرفه را بدون کار کارشناسی و بدون اطلاع مخابرات و ارائه‌دهندگان این سرویس عنوان و این موضوع مطرح شد که مخابرات فعلا آن را اعمال نمی‌کند. اما رییس سازمان تنظیم مقررات در این رابطه تاکید کرد: تعرفه جدید اینترنت هوشمند و تعرفه‌های مرتبط با آن در شان کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است و تعرفه تصویب شده لازم‌الاجراست.

به گزارش(ایسنا)، هم‌چنین این موضوع هم در برخی رسانه‌ها عنوان شد که این تغییر تعرفه در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در دست بررسی است و طبق ماده 90 اصل 44 قانون اساسی کاهش تعرفه‌های اجباری باید از مسیر دیگری جبران شود و در صورت کاهش تعرفه IN باید این کاهش درآمد هم جبران شود.

محمد کرم‌پور- رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: آن چیزی که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب می‌شود، به تفسیر نیاز ندارد و باید اجرا شود.

وی با اشاره به ماده 90 اصل 44 قانون اساسی و با تاکید بر اینکه این ماده ربطی به این موضوع ندارد ابراز کرد: بعضا از سوء مدیریت در بعضی از اپراتورها در حوزه توسعه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و عدم رعایت حقوق سهامداران اخباری شنیده و کارهایی صورت می‌گیرد که موجب تاسف و نگرانی است.

رییس سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: بعد از تصویب تعرفه‌های اینترنت هوشمند در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این موضوع جهت ابلاغ به مخابرات به سازمان تنظیم مقررات اعلام و این کار نیز انجام شد که البته نامه‌ای از سوی مخابرات مبنی بر اجرا نشدن آن به ما اعلام نشده است.

کرم‌پوربا بیان این‌که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همیشه مردم و مصرف‌کنندگان را در نظر داشته و خواهد داشت تاکید کرد: نرخ‌ها و تعرفه‌های تعیین شده کارشناسی شده و قطعی بوده و لازم‌الاجراست.

  • ۸۹/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">