ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین متولی پاویون ایران در سبیت 2017

| شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان توسعه و تجارت ایران، مجوز برگزاری پاویون رسمی ایران در نمایشگاه بین المللی CeBIT 2017 را به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران واگذار کرد.
به موجب این مجوز، سازمان توسعه و تجارت ایران موافقت خود را با برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی سبیت هانوفر آلمان توسط شرکت همایش گستران ایماژ در تاریخ 30 اسفندماه 1395 لغایت 4 فروردین 1396 با رعایت ضوابط برگزاری نمایشگاه اعلام کرده است.
از آنجا که برگزاری پاویون ایران در سبیت به عهده اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران واگذار شده، محمدرضا طلایی رییس این اتحادیه درخصوص کم و کیف حضور شرکت های ایرانی در پاویون ایران گفت: حضور در نمایشگاه ها با هدف جذب سرمایه گذاری های خارجی و معرفی پتانسیل های صادرات ایران در حوزه ICT انجام می شود که نمایشگاه های جیتکس و سبیت آلمان و سبیت استرالیا از جمله این نمایشگاه های هدف محسوب می شوند.
وی در خصوص حمایت های تسهیلاتی از شرکت های مایل به حضور در نمایشگاه سبیت 2017 گفت: در این راستا رایزنی هایی با اتاق بازرگانی ایران و معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شده و همچنین تماس هایی نیز با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در دستور کار است.
طلایی با بیان حمایت معاونت عملی ریاست جمهوری از نمایشگاه های برون مرزی گفت: این معاونت در سال های گذشته نیز حمایت های خوبی از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه های جیتکس سال گذشته و سال جاری به عمل آورد و در خصوص نمایشگاه سبیت نیز منتظر اعلام برنامه های این معاونت هستیم.
وی همچنین از همه تشکل های خصوصی و فعال در حوزه ICT نیز برای حضور و مشارکت در برگزاری هر چه بهتر و قوی تر پاوین ایران در سبیت آلمان دعوت به مشارکت و همکاری کرد.
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار با بیان اینکه مطابق قوانین کشور، سازمان توسعه تجارت ایران متولی صدور مجوز رسمی پاویون ایران در نمایشگاه های خارجی است، گفت: با توجه به محدودیت زمانی باقیمانده به نمایشگاه سبیت و مقدمات لازم برای حضور در این نمایشگاه، متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان آذرماه جاری و از طریق مراجعه به سایت uise.ir یا imuzh.com نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود اقدام لازم را به عمل آورند.
براساس این گزارش نمایشگاه کامپیوتر CeBIT آلمان بزرگ ترین رویداد دنیا در صنعت کامپیوتر، شبکه و فناوری اطلاعات و ارتباطات است که همه ساله با حضور فعالان علوم کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات در محل نمایشگاه های بین المللی شهر هانوفر آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان معیاری برای کاربرد خلاقیت و هنر در صنعت فناوری اطلاعات شناخته می شود که جالب ترین و خلاقانه ترین ایده های عملی شده را می توان در آن یافت.
در نمایشگاه کامپیوتر سبیت طیف وسیعی از کمپانی ها، سازمان ها و مراکز معتبر پژوهشی مرتبط با تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاعاتی شرکت می کنند و دستاوردهای تخصصی خود را در معرض دید عموم و کارشناسان این صنعت قرار می دهند؛ از این رو نمایشگاه فناوری اطلاعات هانوفر معروف به سبیت که مورد توجه سیاستمداران نیز هست، فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان محصولات و خدمات فناوری اطلاعات برای عرضه و فروش آنها به تمام دنیاست.
نمایشگاه سبیت 2017 هانوفر آلمان از 30 اسفندماه 1395 تا 4 فروردین 1396 برگزار می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">