ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در هفتمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ادامه ارایه گزارش سازمان پیرامون سابقه و چگونگی اعطای پروانه ارایه خدمات در زمینه خدمات انتقال داده‌‌ها از طریق ماهواره‌‌ای( SAP ) مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش ایلنا اتخاذ تصمیم در مورد چگونگی برخورد با استمرار و فعالیت شرکت‌‌های دارای مجوز موقت یک‌ساله برای ارایه خدمات تلفن بین‌الملل از مبدا داخل(اورجینیشن) پس از خاتمه دوره اعتبار اولیه و قبل از جمعبندی پروانه جدیدVOIP از دیگر مسایل جاری این جلسه عنوان شد. بر اساس این گزارش، تعریف پیشنهادی سازمان در مورد تعرفه پایه‌ای و تبادل نظر پیرامون مبانی مبحث تعرفه‌‌ها و وظایف کمیسیون و سازمان در این راستا بررسی شد.

گفتنی است، از دیگر مسایل بنیادی جلسه هفتم کمیسیون تنظیم مقررات می‌‌توان به ارایه پیشنهاد سازمان در زمینه چارچوب و شرایط عام حاکم بر تمامی پروانه‌‌های صادره و بررسی پیش‌‌نویس نهایی دستورالعمل چگونگی برگزاری جلسات کمیسیون توسط سازمان تنظیم مقررات اشاره کرد.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از دیگر اهم موضوعات این جلسه می‌‌توان به بحث و بررسی دقیق وظایف و مسوولیت‌‌های کمیسیون اشاره کرد به طوری که در این جلسه مقرر شد در اولین جلسه عادی آتی موضوع بررسی وظایف و مسوولیت‌‌های کمیسیون مورد بررسی واقع شود به ویژه حد و مرز آن با وظایف شورای‌عالی فناوری اطلاعات به طور مشخص تبیین شود.

  • ۸۵/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">