ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تفاوت‌های تلگرام ایکس با تلگرام معمولی

| شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

حذف تلگرام از اپ استور نگاه بسیاری را به تلگرام ایکس معطوف کرده است چرا که معتقدند این اتفاق هم زمان با ارائه این نسخه تلگرام افتاده است اما تلگرام ایکس چه تفاوت هایی با تلگرام معمولی دارد؟

ایران آنلاین نوشت: تلگرام ایکس در واقع نسخه ارتقا یافته از چلگرام (Challegram) است که یک نسخه آزمایشی فقط برای iOS بود و سرانجام این نسخه با ایجاد تغییراتی در خود توانست نسخه آزمایشی اندروید خود را نیز ارائه دهد.

همچنین باید گفت که تلگرام ایکس، یک نسخه تایید شده از سوی پاول دوروف مدیرعامل تلگرام محسوب می شود که دارای امکانات جانبی اضافه و حتی در برخی شرایط، سفارشی شده تر است از این رو کاربر می تواند به تنظیمات بیشتری در رابطه با محیط کاربری، استفاده از حجم اینترنت و تغییر برخی تنظیمات پیش فرض، دسترسی داشته باشد.

یکی از ویژگی های تلگرام ایکس، سرعت بالاتر در لود شدن تصاویر و انیمیشن هاست به همین دلیل هم کاربر احساس می کند که سرعت تلگرام ایکس از تلگرام معمولی، بالاتر است. یکی دیگر از ویژگی های تلگرام ایکس این است که می‌توانید با Swipe (کشیدن به سمت راست) مطالب را به اشتراک بگذارید. همچنین در تلگرام ایکس، تصاویر با عرض و ارتفاع کامل در چت ها باز می شوند.

همچنین برای نسخه ایکس تلگرام، استیکرهای فراوانی طراحی شده است و کاربر بدون باز کردن اپ، می‌تواند بسیاری از کارهایی که با تلگرام انجام می‌داد را انجام دهد. سوئیچ بین چت و مکالمه تلفنی در نسخه ایکس به راحتی انجام می‌شود و ازسوی دیگر سایز چت توسط کاربر قابل تغییر بوده و با فشار طولانی روی چت می‌توان صفحه را کاملا شخصی سازی کرد.

  • ۹۶/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">