ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تقدیر انجمن شرکت های انفورماتیک از جهانگرد

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - انجمن شرکت های انفورماتیک طی نامه ای که به امضای سهیل مظلوم رییس انجمن مذکور رسیده از موضع گیری نصرا... جهانگرد دبیر شورای عالی اطلاع رسانی در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ قدردانی و تشکر کرده است.
در این نامه خطاب به مهندس جهانگرد نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورای عالی اطلاع رسانی آمده است:"اعلام موضع سریع و شجاعانه جنابعالی مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه دولت الکترونیک در الکامپ یازدهم در صورت ادامه اختلاف بین انجمن و شرکت سهامی نمایشگاه ها بار دیگر نشان داد که صنف زنده و فعال فناوری اطلاعات کشور در شناخت و قدردانی از خادمان خود اشتباه نمی کند.
بیان این اظهارات زمانی ارزش صد چندان به خود می گیرد که برگزاری این نمایشگاه در آخرین ماه های دولت فعلی می توانست کارنامه ارزنده ای از تلاش های شبانه روزی چند ساله جنابعالی در راه بسط فناوری اطلاعات در مجموعه دولت را به منصه ظهور برساند.
تردیدی نیست تقویت بخش خصوصی و حمایت از روند خصوصی سازی نه در شعار ، که با عملکرد دولتمردانی همچون شما می تواند جلوه واقعیت به خود گیرد.
با تشکر از اقدام ارزنده جنابعالی ، امید است که صنف فناوری اطلاعات ، سالیان متمادی شاهد خدمات ارزنده جنابعالی در پیشبرد برنامه های توسعه فناوری اطلاعات در کشور باشد.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">