ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس قوه قضائیه بررسی و تصویب کلیات مربوط به ممنوعیت فعالیت شرکت‌ها و مؤسسات با ساختار هرمی با شبکه بی‌انتها مانند گلدکوئیست را در مجلس مورد تقدیر قرار داد و خواستار تسریع در رسیدگی و تصویب کامل آن از طریق مجلس و شورای نگهبان شد.

به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، سید محمود هاشمی شاهرودی روز دوشنبه در جلسه مسئولان عالی قضایی افزود: صرف و سرمایه گذاری مال دراین نوع شرکت ها باطل و خلاف قانون است و بنا به فتاوای مراجع و علمای دین این نوع مال حرام است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه کلیات ممنوعیت فعالیت شرکت‌ها و مؤسسات با ساختار هرمی با شبکه بی‌انتها از قبیل گلدکوئیست را به تصویب رساندند.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: امیدواریم تسریع در تصویب این امر در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان یک وحدت رویه میان قضات در برخورد با مخالفت این گونه شرکت ها باشد.

وی درباره مسئله هسته‌ای ایران و فشار مداوم استکبار جهانی گفت: هرقدر استکبار در مسائل هسته‌ای به ایران اسلامی فشار وارد کند، اتحاد در داخل کشور بیشتر خواهد شد و این اتحاد موجب اقتدار در برابر استکبار می‌شود.

هاشمی شاهرودی در این جلسه همچنین با اشاره به وقوع زلزله در پاکستان، ضمن ابراز تأسف از کشته شدن ده‌ها هزارنفر برای حل مشکلات مردم زلزله زده آرزو کرد.

رئیس قوه قضائیه با قدردانی از راهپیمایی‌های گسترده مردم در روز جمعه در حمایت از مسئله هسته‌ای کشورشان تصریح کرد: فشارهای استکبار جهانی یک موضوع حقوقی نیست بلکه بیشتر جنبه سیاسی وارد و باید در برابر خواسته های ناحق کشورهای استکباری همچنین مواضع صلح آمیز ایران بیش از پیش ایستادگی کرد.

هاشمی شاهرودی یادآور شد: پذیرش اقتدار هسته‌ای ایران نیازمند هزینه است و باید هزینه‌های آن را بپذیریم و در مقابل همه فشارها مقاومت کنیم.

رئیس قوه قضائیه در نشست مسئولان عالی قضائی با اشاره به معطل ماندن برخی از لوایح در کمیسیون‌ها از وزیر دادگستری‌ها خواستند در اسرع وقت و با تلاش، پیگیری و جدیت مضاعف در جهت ارسال و تصویب این لوایح و تصویب آنها اقدامات لازم را اعمال کند.

  • ۸۴/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">