ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تقی پور: قیمت اینترنت باید کاهش یابد

| شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:قیمت تمام شده اینترنت در کشور تابع هزینه های انتقال این فناوری به کشور است که تلاش داریم با استفاده از رو شهای جدید قیمت انتقال آن به کشور را کاهش دهیم.

رضا تقی پور به موبنا گفت : به دلیل انتقال اینترنت به شیوه سنتی به کشور فیبرهای نوری انتقال دهنده اینترنت به ایران از چند کشور مختلف به کشور وارد می شود که در هر مسیر اجاره ای بابت انتقال این فیبرها به این کشورها پرداخت می شود که این موضوع سبب شده است هزینه انتقال اینترنت به داخل ایران افزایش یابد.

وی افزود : کارشناسان شرکت مخابرات ایران تلاش دارند با استفاده از روشهای جدید و کاهش هزینه های انتقال اینترنت، هزینه این فناوری نوین را در کشور کاهش دهند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: هزینه اینترنت کشور هم اینک در نقطه سر به سر قرار دارد و شرکت مخابرات ایران در این رابطه درآمدی کسب نمی کند، ولی باید قیمت این محصول برای کاربران اینترنت در کشور کاهش یابد .

وی همچنین در خصوص شایعاتی مبنی بر شفاف نبودن مزایده اپراتور سوم و برنده شدن تامین تله کام به عنوان مجری این اپراتور گفت:مزایده اپراتور سوم بسیار شفاف و بدون کوچکترین ابهامی برگزار شد و برنده این مزایده نیز شرکت تامین تله کام است که باید هرچه سریعتر تجهیزات را نصب و سیمکارتهای نسل سوم را به کاربرانش ارائه دهد .

  • ۸۹/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">