ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از معرفی"رضا تقی پور" بعنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار خرسندی کرد و گفت: وی از نیروهای متخصص و مجرب در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که دارای سوابق کاری موفقی نیز در این زمینه است.
"رضا رحمانی"در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سمت قبلی وی در ریاست سازمان فضایی کشور، افزود: پرتاب موفقیت‌ آمیز ماهواره امید و پیوستن ایران به جمع معدود کشورهای صاحب فناوری پرتاب ماهواره از اقدامات افتخار آمیز مهندس تقی پور در زمان حضور شان در سازمان فضایی کشور بود.

وی افزود: تقی پور از نیروهای باسابقه سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات است، که می تواند منشا اثر و خدمات فراوان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وی مدیریت کلان پروژه های طراحی و ایجاد ایستگاه‌های زمینی، طراحی و ساخت ماهواره‌های کوچک را در کارنامه خود دارد.

رحمانی با بیان آنکه کارهای زیادی باید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور انجام گیرد، افزود: پیشرفت علمی کشور وابسته به پیشرفت و تحول در حوزه فناوری اطلاعات است.

گفتنی است "رضا تقی‌پور" نامزد پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی صنایع است و سوابق اجرایی وی شامل مدیر یت صنایع امنیت مخابرات، در گروه صنایع مخابرات بین سال های 1375-1369

مدیریت عامل صنایع الکترونیک در سال های شیراز 1381 - 1375 و مدیریت عامل صنایع مخابرات ایران در سال های 1386 - 1382 است.

آخرین سابقه اجرایی تقی پور، ریاست سازمان فضایی کشور بود.

  • ۸۸/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">