ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلفن همراه گلستانی‌ها در شبکه موجود نیست

| چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

وضعیت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و در دسترس نبودن آن، از جمله مشکلات مشترکین این وسیله ارتباطی در استان گلستان است که با وجود اقدامات انجام شده، هنوز رفع نشده است.

این درحالی است که مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان چند روز قبل اعلام کرد ‪ ۱۰۰‬درصد جاده‌های اصلی استان تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته است.

"سیداسحاق حسینی" همچنین اظهار داشت: با نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید ‪ BTS‬دراستان، وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در مقایسه با سالهای گذشته بهتر شده است.

در حال حاضر در استان گلستان ‪ ۱۰۳‬سایت ‪ BTS‬فعال است که این سایت‌ها نقش مهمی در بهبود وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه ایفا می‌کند.

همچنین بیش از ‪ ۶۰‬هزار نفر از شهروندان این استان، مشترک تلفن همراه هستند.

اظهار نظر این مسوول درحالی است که اکنون برخی از مشترکین تلفن همراه در گلستان، مسافرین و گردشگران تابستانی از وضعیت آنتن دهی تلفن‌های همراه در نقاط مختلف استان و بویژه جاده‌ها نگرانند.

برخی از آنان با انتقاد از ادامه این وضعیت، خواستار اقدام جدی مسوولان مخابرات برای رفع این مشکلات شدند.

یک مشترک تلفن همراه در کردکوی گفت: روز به روز وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در نقاط مختلف استان گلستان بدتر می‌شود.

"احمد شهریاری" افزود: با واگذاری سیم‌کارت‌های جدید در استان پیش بینی می‌شد این وضعیت بهبود یابد، اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی با اشاره به برخی نقاط این شهرستان که امکان استفاده از تلفن همراه بدلیل آنتن ندادن در آن امکان پذیر نیست، گفت: هم اکنون در منطقه گردشگری درازنو تلفن همراه فاقد آنتن است.

وی تصریح کرد: باتوجه به ورود مسافران و گردشگران به این منطقه، لازم است مسوولان شرکت مخابرات استان برای رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه تلاش کنند.

به گفته وی، برخی اقدامات یکسال گذشته شرکت مخابرات استان در برخی نقاط وضعیت آنتن دهی تلفن‌های همراه را بهتر کرده و لازم است این وضعیت تداوم داشته باشد.

یکی دیگر از مشترکان تلفن همراه در بندرترکمن نیز گفت: در حال حاضر تلفن‌های همراه مشترکین این شهرستان در بیشتر اوقات در دسترس نیست.

"عسل قره‌جه" افزود: اختلالات تلفن همراه این شهر در مقایسه بادیگر شهرهای استان بیشتر است.

وی خواستار توجه جدی مسوولان شرکت مخابرات گلستان در خصوص حل این مشکل مشترکین شد.

به گفته وی اختلالات تلفن همراه در این منطقه زیاد بوده و انتظار می‌رود مسوولان با نصب سایت‌های ‪ ،BTS‬این وضعیت را بهبود بخشند.

"علیرضا قربانی" یکی دیگر از مشترکان تلفن همراه گفت: سرویس پیام کوتاه یا ‪ SMS‬نیز در برخی مواقع با ساعت‌ها تاخیر به گوشی مشترکین ارسال می‌شود.

وی اظهار داشت: تعداد زیادی از مشترکین تلفن همراه ار سرویس ارسال پیام کوتاه برخوردار نیستند درحالی که با توجه به اظهارات مسوولان، پر بودن ظرفیت شبکه‌ها علت این مساله است.

تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب نظر مسوولان شرکت مخابرات استان گلستان در این زمینه بی‌نتیجه ماند.

  • ۸۴/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">