ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمرکز وزارت ارتباطات بر IT

| پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۸۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در سال 85 موفقیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه تلفن همراه بسیار چشم‌‏گیرتر از دیگر حوزه‌‏ها بود.

دکتر صمد مومن بالله، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن ارزیابی از وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 85 ، اظهارداشت: وزارت ارتباطات به تمام برنامه‌‏ها و پیش بینی‌‏های خود در سال 85 دست یافته است.

وی، تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دیدار و بازدید از استان‌‏ها و گزارشات اعلام نیاز هر استان را از جمله عملکردهای وزارت ارتباطات دانست که در سال 85 انجام شد و گفت: در صدد هستیم برای سال 86 تعامل بیشتر و تنگاتنگی با مجلس داشته باشیم، همچنین دفاتر حقوقی وزارت ارتباطات در استان‌‏ها را نیز فعال تر کنیم.

دکتر مومن بالله ، با اشاره به برگزاری سمینارهای متفاوت در وزارت ارتباطات طی یک سال گذشته، تصریح کرد: در حوزه موبایل وزارت ارتباطات موفق‌‏تر از دیگر بخش‌‏ها عمل کرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یادآورشد: وزارت ارتباطات در اجرای برنامه‌‏های عمرانی در میان دیگر وزارتخانه‌‏ها مقام اول را کسب کرد و در اجرای مصوبات استانی نیز به مقاوم سوم رسید.

وی، گفت: با توجه به این که تلفن ثابت تنها در دو استان کشور به روز واگذار نمی‌‏شود به اشباع رسیدن تلفن ثابت را نیز می‌‏توان از دیگر عملکردهای وزارت ارتباطات بر شمرد.

دکتر مومن بالله، واگذاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی بهمن 85 در سال 85 را از جمله عملکردهای موفق وزارت ارتباطات دانست.

وی، با اشاره به میزان افزایش ظرفیت STM1 از 6 به 26 و قابلیت ارتقای آن تا 40، خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات رییس جمهور، سال جاری وزارتICT بیشتر بر مباحث فناوری اطلاعات تمرکز خواهد کرد و نیز خصوصی سازی را محقق می‌‏کند.

  • ۸۶/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">