ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمسخر ویندوز توسط رئیس شرکت اپل

| شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

در حال حاضر شدت رقابت بین سیستم های مک و رایانه های شخصی ویندوز، بسیار بیشتر از فضای مربوط به دهه ۹۰ است. به طوری که تیکه پرانی بین مدیران اپل و مایکروسافت، شکل علنی به خود گرفته است.
وب سایت کلیک: در حال حاضر شدت رقابت بین سیستم های مک و رایانه های شخصی ویندوز، بسیار بیشتر از فضای مربوط به دهه ۹۰ است. به طوری که تیکه پرانی بین مدیران اپل و مایکروسافت، شکل علنی به خود گرفته است.
حتی در ابتدای هزاره دوم، بحث بین طرفداران مک و علاقه مندان به ویندوز در اوج خود قرار داشت، و بخش اعظمی از آن مربوط به موفقیت گسترده اپل در کمپین تبلیغاتی Get a Mac بود که در آن جاستین لانگ به شکل بدنه ای از Mac و جان هوجمن به عنوان یک کامیپوتر شخصی معمولی حضور داشتند. در سال های اخیر، جدال بین Mac و PC از جنب و جوش افتاده است و کشمکش ها بین آیفون و سیستم عامل اندروید تا حد زیادی جای آن را گرفته است. با این وجود، هر از گاهی شاهد هستیم که یکی از مجریان شرکت اپل یا شخصیت های اصلی این شرکت، در سخنانش کنایه که نشانه هایی از گذشته دارد، به ویندوز می زند.
جمعه گذشته نیز، در حین سخنرانیِ مدیر عامل اجرایی اپل، تیم کوک، در موسسه ام.آی.تی اتفاق مشابهی افتاد. در حالی که او در مورد مسیر رسیدن به خواسته هایش در زندگی صحبت می کرد، توضیح داد که انتخاب این مسیر نیازمند آزمون و خطاهای بسیاری است.
کوک گفت:” من داروسازی را امتحان کردم. به دنبال رهبری و دین و مذهب نیز رفتم. در مورد فیلسوف ها و نویسندگان بزرگ مطالعه کردم. در یکی از این لحظات بی احتیاطی دوره جوانی، حتی تجربه ای نیز با رایانه های شخصی ویندوز داشتم. ولی این تجربه هیچ نفعی برای من نداشت و از کرده پشیمانم.”
 تا جایی که به فضای طنز بین فعالان عرصه تکنولوژی مربوط می شود، این نوع کنایه زدن، بهترین نوع آن است. و اما در رابطه با شیوه سخن گفتن کوک، باید گفت که این سخن بیشتر به یک شوخی کوچک شبیه بود تا زخم زبان های بدجنسانه معمولی که از استیو جابز سراغ داشتیم.

  • ۹۶/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">