ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که در یک اپراتور ارتباطات ثابت سهامدار است از احتمال تمدید دوره انحصار اپراتور سراسری فیبر نوری انتقاد کرد و گفت: نمی‌توان پروانه‌ای را فروخت و از مردم پول گرفت و بعد گفت که پشیمان شده‌ام.

به گزارش فارس، ناصرعلی سعادت در یک نشست خبری درباره صدور نهمین مجوز اپراتور ارتباطات ثابت (FCP) با انتقاد از احتمال تمدید مجوز اپراتور فیبر نوری ایرانیان نت و تاثیر آن بر بازار پروانه‌های جدید FCP، اظهار داشت: اپراتوری که وظایفش را انجام نداده و عقب است طبیعی است که برای تمدید دوره انحصار تلاش و پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: اینکه این اپراتور اعلام کند دوره انحصارش تمدید شده آرزوهایش را بیان می‌کند که محترم است اما از نظر ما مصوبه‌ای در این مورد وجود ندارد و مطلبی در این باره روی سایت تنظیم مقررات ارتباطات نیست.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و نایب رئیس هیأت مدیره اپراتور ارتباطات ثابت پاسارگاد آریان خاطر نشان کرد: اگر دوره انحصار ایرانیان‌نت تمدید شود صنف و ذی‌نفعان متقابلا اقداماتی می‌کنند زیرا نمی‌توان یک پروانه صادر کرد و از مردم پول گرفت بعد گفت پشیمان شده‌ام.

وی یادآور شد: تا امروز در این‌باره جز شنیده‌ها هیچ مصوبه‌ای وجود ندارد و با توجه به اینکه دوره حفاظت ایرانیان‌نت اواخر بهمن آینده به پایان می‌رسد، موضوع در آن زمان جدی می‌شود.

به گزارش آی‌تی آنالیز آخرین بار تنها وزیر ارتباطات در مراسم اعطای مجوز FCPها خبر از تمدید مدت انحصار ایرانیان‌نت داده بود، و اظهارات رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به سخنان وزیر ارتباطات باز می‌گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">