ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعضای شورای شهر تهران به اتفاق آرا به اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه و دریافت نصب و بررسی دوره دکل های تهران رای دادند و یکی از اعضا در انتقاد به افزایش این دکل ها گفت: در هیچ کجای دنیا به اندازه تهران دکل مخابراتی نصب نشده است.

به گزارش خبرنگار فارس، در جریان بررسی لایحه  اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه و دریافت نصب و بررسی دوره دکل های تهران، مهدی بابایی  رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه عوارض بر اساس فرمولی محاسبه می شود، گفت: پیشنهاد شهرداری این است که اگر اپراتوری که در خواست دکل دارد و بعد از نصب درخواست صدور دکل دهد، جریمه شود.

وی با بیان اینکه  پیشنهاد افزایش قیمت صدور و تمدید مجوزها هم در این لایحه آمده است. تاکید کرد: این فرمول به صورت اتوماتیک سال به سال بالا می رود.

وی نسبت به ایرادی که صادقی وارد کرد، گفت: این ایراد در ظاهر درست بود و شهرداری باید این مبلغ را به حساب شرکت ارتباطات شهر واریز می کرده است اما این پول اکنون به حساب خزانه شهرداری واریز می شود و بنابراین این قیمت درست است و درخواست می کنم این قیمت را افزایش ندهیم.

بابایی درخصوص درخصوص منظر شهر هم  افزود: مشکل حوزه دکل ها این است که در تمام دنیا اینترنتی که به مردم و شهروندان ارائه می شود اینترنت ثابت است و در هیچ کجای دنیا اینقدر دکل و آنتن نداریم و تهران رتبه اول نصب دکل را در دنیا دارد.

بابایی گفت: اصل عوارضی که از اپراتورها می گیریم در این فرمول محاسبه می شود. قیمت منطقه ای هر سال بالاتر می رود و عدد دیگر هم خارج از عرف افزایش می برد و عدد 2 میلیون تومان و یک میلیون تومان باعث اثر روانی و رد آن در فرمانداری را به دنبال دارد.

در نهایت این لایحه به اتفاق آرای حاضران تصویب شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">