ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورهای تلفن ثابت، برای موفقیت بیشتر در بازار کنونی مخابرات، باید به سمت سرویس‌های ارزش افزوده سوق یابند.

مهندس محمود خسروی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: به همه اپراتورهای تلفن ثابت فرصت داده شده و اخیرا نیز مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته و فعالیت‌هایی نیز از سوی آن‌ها انجام شده که درمرحله بعدی باید بررسی مجدد صورت گیرد.

وی، در خصوص ابراز نارضایتی برخی اپراتورهای تلفن ثابت، مبنی بر "عدم در نظر گرفتن شرایط مناسب کاری" تصریح کرد: تلفن ثابت، هزینه زیاد و برگشت سرمایه طولانی مدت داشته و نیز دیربازده است که از این نظر تفاوت بسیاری با اپراتوری تلفن همراه دارد.

خسروی، گفت: اپراتورهای تلفن ثابت در دیگر نقاط دنیا نیز موفق نبوده‌اند و به روز شدن تلفن ثابت در خیلی از نقاط از جمله در کشور ما، در فرصت‌های کاری این اپراتورها تاثیرگذار است.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات فوق، تکلیف اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در آغاز شروع فعالیت این اپراتورها، تلفن ثابت در بسیار از نقاط کشورمان به روز نبود و هم‌اکنون نیز با توجه به شرایط موجود، این اپراتورها می‌توانند و بهتر است به سمت ارائه سرویس‌های جدید و ارزش افزوده حرکت کنند.

  • ۸۶/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">