ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، گفت: توسعه روزنامه‌نگاری الکترونیکی یکی از نقش‌های مهم مخابرات در توسعه کشور است.

دکتر "داوود زارعیان" در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: مخابرات عامل افزایش اشتغال از طریق آموزش از راه دور، کار از راه دور و پزشکی از راه دور است.

وی ادامه داد: آنچه امروزه اهمیت دارد و در بسیاری از کشورهای جهان رو به گسترش است، توسعه تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی است که توسعه این دو امر از سوی مخابرات در حال انجام است.

وی گفت: مخابرات بستر توسعه الکترونیک است و بدنبال آن می‌تواند، عامل توسعه صنعت جهانگردی و افزایش بهره‌وری باشد.

زارعیان، افزود: مخابرات، عامل کاهش آلودگی هوا، ترافیک و حفظ محیط زیست، عامل بهبود وضع آب و هوا و رفاه اجتماعی و عامل توسعه هتل داری و ارایه خدمات وابسته است.

وی، تاکید کرد: مخابرات می‌تواند عامل توسعه روستایی از طریق حضور بدون واسطه روستایی در شهر و محل فروش تولیدات باشد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات گفت: تدوین ضوابط و استانداردهای مربوط به طراحی، تاسیس، توسعه نگهداری و بهره‌برداری از شبکه‌های مخابراتی و نظارت بر حسن اجرای آن، یکی از وظایف مهم شرکت مخابرات ایران است.

زارعیان، افزود: شرکت مخابرات ایران، از توسعه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و تحقیقات و فعالیتهای علمی و توسعه منابع انسانی دراین بخش حمایت می‌کند.

وی، تصریح کرد: مشارکت و سرمایه‌گذاری در داخل و خارج از کشور در رابطه با وظایف و در چارچوب مقررات از دیگر اهداف و وظایف شرکت مخابرات است که هم‌اکنون در حال انجام و پیگیری است.

  • ۸۴/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">