ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توسعه صنایع "های تک" شتاب گرفته است

| سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل دفتر صنایع الکترونیکی و فلزی وزارت صنایع گفت: صنایع "های تک" اولویت صنعتی دولت است و با شتاب و جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال می شود.

علیرضا نور پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص برنامه های وزارت صنایع برای توسعه صنایع "های تک" با توجه به تاکید رئیس جمهوری بر عزم نظام برای پیش برد این صنایع، اظهار داشت: هنگامی که علوم و فنون مختلف پیچیده و دقیق می شوند وارد مباحث "های تک" یا تکنولوژی پیشرفته می شوند.

وی گفت: رئیس جمهوری تاکید دارند که با شتاب بیشتری به صنایع "های تک" پرداخته شود و عزم جدی برای توسعه صنایع های تک در کشور ایجاد شده است.

نورپور افزود: از آن جمله می توان به تولید گوشی موبایل اشاره کرد که علی رغم ایجاد جو روانی نامناسب و بروز مشکلات زیاد در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز رسیده است.

وی پیشرفت در زمینه های پزشکی و پروژه های هسته ای را دیگر نمونه های توجه دولت به صنایع های تک ذکر کرد و گفت: صنایع های تک اولویت صنعتی دولت است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت صنایع از سالها قبل معاونتی را تحت عنوان صنایع نوین و پیشرفته ایجاد کرد و هم اکنون این بحث در لایه های میانی دولت به شکل جدی دنبال می شود.

  • ۸۵/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">