ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حالی که رئیس پلیس استان اصفهان از قطعیت اقدام به خودکشی دختران اصفهانی تحت تاثیر بازی اینترنتی نهنگ آبی خبر می دهد رئیس پلیس فتای استان این موضوع را تایید نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی پرونده اقدام به خودکشی دو دختر نوجوان ابتدا در اختیار پلیس آگاهی استان بود و بعد از آن برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتای استان اصفهان ارجاع شد. با این حال ما به عنوان پلیس فتا نمی توانیم تا زمان انجام تحقیقات تکمیلی و تخصصی اظهار نظر دقیقی در این باره داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه هنوز نمی شود ارتباط این افراد را با بازی نهنگ آبی تایید کرد، افزود: گویا اعلام شده دو دختر نوجوان پیش از اقدام به خودکشی پیامی را ضبط کردند و در آنجا علت خودکشی شان را تحت تاثیر این بازی عنوان کردند.

مرتضوی ادامه داد: این ظاهر ماجرا است و ما به عنوان کارشناس پلیس فتا تا بررسی دقیق و رسیدن به مستندات کافی نمی توانیم با قاطعیت اعلام کنیم علت خودکشی این دختران بازی نهنگ آبی بوده است.

  • ۹۶/۰۸/۰۱

نهنگ آبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">