ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تکذیب تشکیل کمیته کاهش تعرفه پیامک

| سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت مادرتخصصی مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار تشکیل کمیته کاهش تعرفه پیامک "همراه اول" را تکذیب کردند.

طی چند روزگذشته اخباری مبنی بر تشکیل کمیته‌ای متشکل از سازمان تنظیم مقررات، شرکت ارتباطات سیار و شرکت مخابرات ایران منتشر شد. این در حالی است که اخیرا نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منتفی شدن کاهش تعرفه پیامک تلفن همراه خبرداده‌بود.

خبرها حکایت از این داشت که این کمیته در حال بررسی کاهش تعرفه پیامک اپراتور اول است و قرار است نتایج کارشناسانه این بررسی به کمیسیون تنظیم مقررات ارایه شود.

"عباسعلی ابوالفضلی" سرپرست روابط عمومی واموربین‌الملل شرکت ارتباطات سیار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: تاکنون کمیته‌ای مبنی بر کاهش تعرفه پیامک "همراه اول" تشکیل نشده‌است.

"داود زارعیان" مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تکذیب تشکیل کمیته مشترک یاد شده برای پیامک، گفت: کمیته‌ای تشکیل نشده که نتایج کارشناسانه بررسی‌اش به کمیسیون تنظیم مقررات ارایه شود.

زارعیان گفت: مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث تغییر در نظام تعرفه‌ای وارد شده و در حال بررسی کل تعرفه‌ها است.

وی گفت: هم‌اکنون واحدهایی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تغییر نظام تعرفه‌ای تشکیل شده، اما تغییری در کوتاه مدت در تعرفه ها انجام نمی‌شود.

  • ۸۶/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">