ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تکذیب مجدد اختلال اینترنت

| دوشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر روابط عمومی شرکت زیرساخت با تایید بر وجود اختلالات در شبکه اینترنت کشور اعلام کرد: این اختلالات ارتباطی ربطی به شرکت ارتباطات زیر ساخت ندارد.

محمدرضا فرنقی زاده در گفت و گو با موبنا شرکت ارتباطات زیر ساخت به عنوان تامین کننده و متولی پهنای باند هیچ مشکلی ندارد، اظهار داشت: این شرکت به عنوان یک سد عمل می کند که نباید هر اختلالاتی که دراین شبکه ایجاد می شود را مربوط به آن دانست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ اختلالاتی در شبکه زیر ساخت وجود ندارد، اعلام کرد: خبرنگاران می توانند از شبکه زیر ساخت بازدید کنند و با وضعیت این شبکه از نزدیک آشنا شوند.

فرنقی زاده با بیان اینکه درمسیر واگذاری اینترنت به کاربر نهایی امکان دارد مشکلات گوناگونی ایجاد شود، ادامه داد: هر یک از اپراتور و شرکت های فعال در این حوزه باید پاسخگو فعالیت خود باشند.

وی درپاسخ به این پرسش که دلیل اینکه چرا تمام اپراتور و شرکت های فعال در این حوزه به طور همزمان با مشکل مواجه می شوند، اعلام کرد: این موضوع ارتباطی به شرکت ارتباطات زیر ساخت ندارد به دلیل اینکه شبکه زیر ساخت بدون هیچ اختلالی در حال ارائه سرویس است.

این در حالیست که چند ماهی است که اختلال در شبکه اینترنتی کشور و افت سرعت این سرویس ادامه دارد و طی یک هفته اخیر این اختلالات به اوج خود رسیده است،اما در شرایط حاضر و با کاهش کیفیت و سرعت اینترنت هیچ نهادی پاسخگوی به وجود آمدن این مشکل نیست و هر یک از ارگان‌های مربوطه از شرکت زیرساخت گرفته تا شرکت‌های خدمات دهنده سرویس اینترنتی مشکل به وجود آمده را به گردن یکدیگر می‌اندازند.

این درحالیست که برخی از نمایندگان مجلس کنترل شبکه اینترنت به دلیل مسائل امنیتی را دلیل این اختلالات اخیر شبکه اعلام کردند.

  • ۹۰/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">